Introductie Collectebonnen / Kerkapp

collectebonnenTijdens de kerkdiensten wordt er gecollecteerd, de zogenaamde dienst der offeranden.

Geven aan een collecte kan op meerdere manieren. Met klinkende munt, met collectebonnen of digitaal.

Collectebonnen kunnen besteld worden in de webwinkel

Via internet kunt u ook geven via onderstaande link:

kerk sdijk

Wat nog handiger is om via de kerkapp Dorpskerk te geven. Op die manier kan ook een Tegoed worden aangemaakt, zodat niet elke keer ingelogd hoeft te worden bij uw bank. Ook de transactiekosten zijn dan maar eenmalig bij het aanmaken van een Tegoed.

De app Dorpskerk is te downloaden in de appstores van Google en Apple onder de naam Dorpskerk HG Sommelsdijk.