Gastvrouw/gastheer en torenwacht gezocht!

Tijdens de Holle Bolle Dag DV vrijdag 18 augustus en de Open Monumentendag DV zaterdag 9 september willen we de kerk en toren weer openstellen voor publiek. Dat is mogelijk als we voldoende vrijwilligers hebben.

Wilt u of jij gastvrouw, gastheer, of torenwacht zijn? Dat zou fijn zijn! Dan graag opgeven bij Jan van den Boogert (via j.van.den.boogert@hervormdsommelsdijk.nl of een appje via 06-52493929).

We willen de kerk openstellen van 14.00-21.30 uur tijdens de Holle Bolle Dag en van 10.00-16.00 uur tijdens de Open Monumentendag.

Op basis van de opgaven zal een rooster worden gemaakt, met tijdslots van ca. 1,5 uur.

Geplaatst op 23 June 2023